יום שני, 2 במאי 2011

אז רגע, פה זה לא השירותים?


בסך הכל מה רציתם? להגיע לשירותים? לקחת את הבחורה השיכורה שהרגע פגשתם לאיזה חדר שקט ומבודד? בעצם, לברוח מההמולה ולהתבודד בשקט באיזה מקום רגוע? בטח לא פיללתם שתפתחו את הדלת הלא נכונה ותגיעו לכאן. אבל עכשיו? עכשיו הכל השתנה. הגעתם למרתף של וטאשסקי האיום.

רגע. מיהו לעזאזל, אותו "וטאשסקי" איום? מספרים עליו שהיו לו את כל הנתונים להצליח. כבר מילדות סימנו אותו כאחד שיגיע רחוק. אך האשכנזי הצנום, שיכול היה לשמוע שלמה ארצי ולאהוד את קבוצת הכדורסל של מכבי ת"א, כמו כל ציוני טוב, בחר לגדל זקן עבות ושיער ארוך (בכל חלקי גופו), יצא למסע ארוך ומפרך אחרי קבוצת מכבי ראשל"צ ועקבותיו לא נודעו. מספרים שניתן למצוא אותו במרתף אפל אי שם במרכז הארץ, שצלילי מוזיקה שחורה בוקעים ממנו. אומרים שהוא עסוק בפעולת כתיבה בלתי פוסקת, כשאור כתום זוהר ממנו.
"אמרתי לכם שלגור במרתף זה מגניב"

ועכשיו? עכשיו שנכנסתם, הכל השתנה. השהות במרתף תצלק אתכם לעד. שלא תבינו לא נכון תוכלו לצאת בכל עת שתחפצו (מה נהייתם היסטרים? יש לכם איקס בפינה העליונה). זה כל היופי. לא תדעו ולא תרגישו שלמעשה הפכתם לחלק מוטאשסקי האיום. האור הכתום ידבק בכם. הגרוב יחלחל אליכם. אתם תהיו נציגיו של וטאשסקי בעולם החיצוני.

אבל חוץ מזה, הכל נשאר כרגיל. אז אם אתם כבר פה, שבו לכם בנחת (תזיזו את השלד המאובק הזה אם הוא מפריע לכם), השענו לאחור ותהנו לכם מהעינוי הכי מענג שיכול להיות.



תגובה 1:

  1. וטאש, קנית אותי בקסם הספוקי שלך. מחכה להמשך.

    השבמחק